Her skal jeg tilbage til!!!

Jeg bliver lige nød til at sige at det faktisk ikke er et reklamebillede, men et billede af Ellinor og Columbus som var afsted og så har jeg bare lavet en collage, men ungerne var så lækre!

Som og også skrev på insta tidligere, så var det med fuuuld oppakning at vi var 3 mødre, 5 børn og uanede mængder legetøj, børnesnacks, regntøj, bleer mv, som havde pakket bilen og var draget på tøsetur til Båstad i Sverige forrig weekend.

Der er jo ingen tvivl om at mine venner og veninder har betydet så utrolig meget for mig i den her tid, efter vi mistede vores lille søn. Jeg har faktisk været meget overrasket over hvor hårdt jeg er ramt. At sorgen kan komme og overvælde mig lige pludselig, selv om jeg har haft den bedste dag, og så pludselig er der langt op af hullet igen.

Derfor er det jo bare endnu mere fantastisk at have veninder som ”tvinger” en med på venindetur med børn. Det er jo ligesom alt det gode.

Og netop det med børn, gør jo at man skal tænke sig lidt om i forhold til hvor man vælger hotel til en sådan tøsetur.

De 5 børn vi havde med var i alderen 0-5 år, så der er fuld smæk på fra kl 06:22 om morgenen til sent om aftenen, for der er jo nogen forskel på hvornår de går i seng de små poder. (og lidt om natten selvfølgelig også)

Så hotel-valget faldt på Hotel Riviera Strand, som jeg faktisk har fået anbefalet af Ditte Julie, som jo har 2 dejlige børn.

Og for pokker da hvor var Hotel Riviera Strand dog godt og gennemtænkt.

Altså helt ærligt, det her bliver en skam rosning. For det ER virkelig godt gennem tænkt. Lige fra at der er både voksen gelænder og børne gelænder, når man går op af trapperne.

Der er børnebuffet (med softice-maskine….giga hit) . Så man ikke skal prøve at opfinde en børne-ret fra ala carten. – og der er stadig virkelig god mad til de voksne….det kan jeg med hånden på hjertet sige, som det madører jeg er!

Der er strand lige nedenfor hvor børnene kan boltre sig. Poolen, ja der både en lavvandspool og en semmi-dyb pool og der er varme-pools udenfor. Der er klatrevæg og masser af legetøj. Vores børn sov så godt efter 1-2 timer i det ”vandland” har jeg næsten lyst til at kalde det. Og lige der bliver det jo et hit for både børn og voksne. For så havde vi faktisk tid til at færdiggøre en helt sætning til hinanden …. Dem som har børn ved hvad jeg taler om!

Jamen der er tilmed børnebadekåber med tilhørende futter….OG OG OG da vi kom op på værelset (som er store og med plads til hygge og leg) Så lå der en lille seddel om at børnene kunne komme ned og få en lille gave i receptionen, og der var så et helt skab, hvor ungerne så frit kunne vælge 1 ting…og de kunne også vælge alle de tatoveringer de ville have,- altså den slags tatoveringer som kan vaskes af. Der er tænkt på ALT!!! Jeg er fan!

Og så var der sgu dessert buffet til frokost til de voksne….jamen altså, spørg lige om det gav et smil på min læbe.

Jeg tænker at billederne siger det hele. Det var dejligt at have nærværd med veninder og med børn og barn. I de skønneste omgivelser.

Og der var også det der gyldne øjeblik. Vi havde fået den skønneste morgenmad på hotellet og så havde vi pakket ungerne og alt vores pikpak og gik en tur nede i havnen. Her fandt vi så den skønneste lille legeplads. Hvilket vil sige at alle børn var fuldt optaget af leg. Og der fik jeg 7 gyldne minutter, hvor jeg kunne sidde på en sten og se ud over vandet. Her lod jeg bare tankerne flyde. Om hvad mit liv indeholder – og det er jeg så ufattelig taknemmelig for

Og for mig var det en gave at være lidt væk. Og helt ærligt, selv om det er fuldtids arbejde at stimulere 5 børn, så var det dejligt for mig, fordi mine tanker blev helt naturligt tvunget væk fra sorgen, og det var unægtelig dejligt. – Det skal så også helt ærligt siges at da vi landede derhjemme og jeg havde glædet mig til at se Formel 1 (SÅDAN KEVIN) så faldt jeg sgu i søvn og tog en morfar på 1 time!

Så hvis du, eller i, vil afsted på en tur, som både er godt for dig og for børn, så tag til Hotel Riviera Strand i Båstad. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg er der, vi har allerede planlagt at tage derop igen. – Jeg var lige ved at booke da jeg var nede og tjekke ud, så begejstret var jeg.

Til info havde vi købt en weekend pakke, som koster 3195 svenske per familie ( 2 voksne & 2 børn ) OG du kan faktisk være 6 i værelset det koster bare lidt ekstra. Klik her hvis du vil se pakken vi købte. Og bonus lige nu er den svenske krone lave, så det er bare med at slå til!

Det må være denne uges rejsefif.

Billeder må ikke bruges uden tilladelse!

NB! Alle indlæg indeholder enten direkte reklame eller en form affiliate!